warsztat samochodowy

Reklama w social media- czy sprawdzi się w przypadku warsztatu samochodowego?

Efektywna kampania reklamowa, przeprowadzona przez firmę, która ma spore doświadczenie, pozwala zwiększać ilość klientów, a w konsekwencji pozwala na rozwój firmy. Wiele przedsiębiorców jednak nie jest jeszcze do końca przekonanych, czy w ich przypadku warto inwestować w marketing internetowy. A jednak, okazuje się, że prowadzenie fanpage warsztatu samochodowego naprawdę pozwala spopularyzować tego rodzaju usługi wśród użytkowników z danego miasta czy powiatu. W jaki sposób zabrać się za taką kampanię, aby naprawdę poczuć, że ma ona sens?

Planujemy działania i wcielamy je w życie

Taka kampania to reklama w social media, którą trzeba odpowiednio zaplanować, uwzględnić konkretny dystans czasowy, a także przeznaczyć na ten cel określony budżet. Musimy też zdefiniować sobie, co chcielibyśmy osiągnąć przez taką reklamę- czy interesuje nas to, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o naszej działalności poprzez fanpage na Facebooku. A może bardziej interesuje nas zwiększenie ruchu na stronie internetowej z FB. Możemy też obrać sobie za cel wzrost ilości klientów, którzy dowiedzieli się o naszej firmie właśnie dzięki takiej reklamie. Pamiętajmy jednak o tym, że aby faktycznie widzieć sens takiej reklamy, trzeba przyłożyć się do sprawdzania jej efektywności, a więc na przykład pytać klientów warsztatu o to, skąd dowiedzieli się o naszej firmie.

Zatrudnić agencję czy prowadzić kampanię samodzielnie?

Niektórym wydaje się, że prowadzenie strony w mediach społecznościowych jest proste- raz za czas coś napisać i odpowiedzieć na jakiś komentarz, a to bez problemu można zrobić samodzielnie. Niestety, takie osoby są w błędzie, gdyż taka „kampania” niewiele ma wspólnego z prawdziwą reklamą, która faktycznie może dla firmy wygenerować duże korzyści. Jeśli więc nie do końca wiemy, w jaki sposób zabrać się za tego typu reklamę na Facebooku czy też Instagramie, znacznie lepszym pomysłem jest zlecenie tego jakiejś doświadczonej agencji, która wypracuje dla nas naprawdę świetne statystyki. Jedną z takich agencji jest https://brandbay.pl/prowadzenie-fanpage-na-facebooku. Tym samym, nie będziemy też musieli brać na siebie dodatkowego obowiązku wynikającego z faktu, że taka kampania powinna być prowadzona systematycznie z pełnym zaangażowaniem. Już samo redagowanie treści do postów czy też wykonywanie zdjęć i grafik do wpisów jest zajęciem wymagającym umiejętności oraz poświęcenia. Trzeba więc mieć taką świadomość, że jest to zajęcie czasochłonne, które wymaga pewnej wiedzy oraz określonych umiejętności.